Безкоштовні дзвінки 0 (800) 33 96 26         

Контейнерні війни

Контейнерні війни — найпопулярніше реаліті-шоу від Discovery Channel.

Проект показує динамічне проведення торгів за контейнери між завзятими аукціоністами, схильними поборотися за можливість виграти великий куш.

Ускладнення йде за двома факторами: конкуренти і невідомість.

Чому Битва за Контейнери проходить у США?

Транспортні контейнери у значній мірі створили революцію у світі вантажних перевезень. Сучасне контейнерне транспортування сягає корінням у 1956 рік. Тоді єдиний у світі контейнеровоз пішов у свій перший комерційний рейс. Судно називалося Ideal X і було створене (переобладнане) на базі танкеру часів Другої світової війни.

На сьогодні контейнери використовуються широкомасштабно для перевезення речей, обладнання, техніки та автомобілів. Морське транспортування у кілька разів дешевше, але терміни доставки не радують замовників товару. До того ж, несподіваний шторм може пошкодити речам, що перевозяться.

Але є ситуації, коли через місяць сотні тон товару не потрібні. Це може бути техніка, меблі та матеріали.

У Америці на допомогу приходить особливий закон, завдяки якому проводяться аукціони з непотрібними на цей час контейнерами. Товар з них продають за будь-яку ціну. Транспортним компаніям вони не потрібні. Тому азартні гравці можуть поборотися з долею і отримати десятки тисяч доларів за речі, що прийшли у контейнерах, вклавши лише кілька сотень.

Особливістю битви за контейнери залишається відсутність можливості дізнатися, за що йде боротьба. Перед прийомом ставок на сотні і тисячі доларів у аукціоністів є швидкий огляд складу контейнера і лише 2 хвилини на прийняття рішення про встановлювану ціну. Переміщати будь-які речі всередині або заходити до контейнеру суворо забороняється. Хоча іноді гравці намагаються обійти це правило, використовуючи сходи, дзеркала і фотокамери.

Як проходять контейнерні війни?

Кожна серія розпочинається з відкриття аукціону. Головний герой — енергійний ведучий. Іноді азартний голова програми дає інформаційне зведення. Це допомагає всім гравцям, які прийшли вчасно. Наприклад, у першій серії з’ясовується, що повинні поставити контейнер з Японії. За цю екзотику гравці готові викласти чималенькі суми. Але є питання: чи виявиться він дійсно цінним?

Фактор невідомості і динамічне перемикання камери між вмістом аукціону і учасником дарує глядачам реаліті-шоу перчинки, що не дає відірватися від перегляду. Кожен герой по-своєму харизматичний і користується вузькоспеціалізованими знаннями. Вони допомагають побачити золото там, де інші вбачають лише розбите скло. Завдяки цій передачі сотні людей шукають аналогічний варіант доходу. Їм потрібні скарби, що залишились у неоплачених контейнерах.

Торги за кожен бокс проходять у реальності. Суперники-акціонери стоять поруч, намагаючись підслухати розмови конкурентів або просто дізнатися думку найбільш експертних гравців. Напружена атмосфера супроводжується постійно змінюваними взаємовідносинами учасників. Хтось вважає ближнього своїм другом. А цей час останній може штучно завищити вартість боксу, вдаючи, що має якісь знання, щоб конкурент купив макулатуру чи сміття за ціною нового автомобіля.

Головна родзинка реаліті-шоу

Під час проведення торгів гравці аналізують отриману інформацію і намагаються дійти істини щодо цінності вмісту. Куплений за 10 000 $ бокс із ящиками може бути порожнім. А мішки з одягом за 200 доларів можуть виявитися набитими колекційним посудом від відомих майстрів з космічною вартістю.

Кожна битва за контейнери — унікальна, бо ведеться за нові речі, за якими можна зрозуміти всю історію замовлення боксу і відмови від нього. Це може бути розорення підприємців, бізнес яких за час прибуття судна встиг збанкрутувати. Або люди, які прибули з іншої країни, передумали забирати свої речі. У будь-якому випадку учасників передачі Битва за контейнери цікавить зовсім не історія речей, а їх вартість.

Дивитися шоу пізнавально. Нерідко учасники діляться з глядачами власними знаннями і дивують ціною, здавалося б, звичайних предметів. Після перегляду з’являється бажання перевірити свою комору або горище на наявність раритету, який має, як виявляється, унікальну вартість. Після підведення підсумків кожної серії показується дохід та витрати кожної команди учасників.

Є декілька шокуючих предметів, що знайшли в контейнерах:

1. Розкішний автомобіль Джеймса Бонда.

Контейнер було розкрито у 1989 році за 100 доларів США. Коли учасники, сімейна пара з Лос Анджелеса, відкрили контейнер, то знайшли спортивну машину у поганому стані. Автомобіль був без коліс, а дах спотворювала вм’ятина. Після проведення експертиз і встановлення автентичності машину було визнано оригінальним авто Джеймса Бонда з фільму «Шпигун, який мене любив». Це була амфібія Lotus Espirit. І в 2013 році Ілон Маск викупив це авто майже за 1 млн. доларів. Непоганий вклад, чи не так?

2. Перший комікс Супермена.

У 2011 році в контейнері знайшли один з найцінніших предметів колекціонування за всю історію: перший комікс Супермена. Учасник запросив експерта в цій області, бажаючи продати комікс. На жаль, у нього нічого не вийшло, бо комікс виявився краденим. Експерт, з яким зв’язалися, виявився тим же, хто продав комікс відомому акторові Ніколасу Кейджу. Сам Кейдж купив його за 1 млн. доларів у 1995 році і повідомив про його крадіжку в 2000 році. Зрозуміло, актор був щасливий отримати його назад. Ще й назвав цю подію «актом божественного провидіння». Це рідкісний випадок, коли хоч комусь пощастило!

Популярність передачі настільки велика, що у відомій грі ГТА битва за контейнери проводиться до сьогодні. Азарт і можливість моментально збагатитися не може не чіпляти.

Багато клієнтів Мінісклад 24 і просто сторонні люди, подивившись передачу на Discovery, часто цікавляться, чи проводимо ми подібні аукціони. Адже українці не менш азартні і завзяті. На жаль, кілька факторів не дозволяють це робити. По-перше, відсутність необхідного законодавства. По-друге, історія Self-Storage в нашій країні не настільки тривала, як у США. Та й потік контейнерів не такий величезний як показники Заходу. По-третє, наші люди, більш акуратно ​​ставляться до речей і лише зрідка готові їх кидати напризволяще. Але життя не стоїть на місці. Україна розвивається. Ми впевнені, що через деякий час на одному з українських телеканалів з’явиться «Контейнерна битва по-українськи».

Поділитися статтею

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest

Написати коментар